Saturday, June 12, 2010

Screwed

I'm screwed. Entah kene screw kat mana, dinding...maybe kat wall facebook kot. Time ni cuti, tiba2 malam ni terasa nak tulis blog sebab something new and horrible happened to me. Somehow, i knew this would happen and im ready for it physically only..hmmm.. Emotionally? Entahla....


What had happened?? Rasa nak bagitau, tapi i decide tak nak la...sangat memalukan..Just keep it for myself & my close friends only..huhu. Now, i have to face the consequences. Struggle hard & pay full concentration. InshaAllah, i hope i can be strong. I know its going to be hard for me this time. How am I going to survive? Huhuhu!! It's ok.. I've been through much more harder situation (this is what i kept telling myself, but still its not working) This time its different. really2 different. Mati aku!!! Pada sapa2 yg tak tau apa yg nady cakap ni, sorry lah yer, i just nak luah perasaan..how i feel..huhu..


It's ok la. Eventually everything will be ok. Hope so. Think positive. We learn from mistake betul tak? Hmmm..


Life time cuti ni boring sikit. Tak tau nak buat apa kat umah. Tiap2 hari buat mende sama jer. Tido, makan, workout, sometimes online. Tapi best gak boleh workout everyday, body pun makin mantap (Masuk bakul angkat sendiri!!!!) hehe.. Nak kuar, tapi takde yang nak ajak. Kuar with parents jer, spend QUALITY time with them. Anak manja katakan. Bluuueeekkkk!! Eh, betul per...haha. Okla..tu jer kot nak mencarut kali ni. Xde idea la nak cakap. Emotion pun tak betul sangat kali ni. Bosan kan blog ni? Tau tak pe...menyesal korang baca..huhu


Tengok video ni lagi best. Hahaha. Love you Lady Gaga
Gay sangat2 video ni..hehe..Ada plak lelaki pakai high heel. Haha. Neway, mmg stylo!

No comments: